Fa'afefea ona fa'alautele le fa'aogaina o moli auala ole la ile aso puaoa ma timuga

Ou te talitonu ua tatou iloa uma lava o moli auala o le la e faalagolago i le liua o le malosi o le la, ma teuina i totonu o le maa ina ia mautinoa o lemoli auala lasusulu, ona i ai lea o se popolega, o moli auala o le la i timuga o le a aafia ai le taimi o moli o moli auala?Mo se faʻataʻitaʻiga, faʻafefea ona faʻalauteleina le faʻaogaina o moli auala i le la i aso puaoa ma timuga?O le asō o le a faʻapotopotoina oe e Amber Lighting e talanoaina lenei mataupu.
La moli aualae faʻafeiloaʻi se vaitaimi umi o le faʻaaogaina pea o aso puaoa ma timuga, i le mamanu, e tolu itu e manaʻomia e faʻateleina ai le faʻatulagaina.
Tasi, ina ia faʻaleleia atili le suiga o le la, i le tasi itu, e mafai ona e filifilia se maualuga maualuga o le liua i le iunite o le la, i le isi itu, e mafai foi ona e faʻateleina le vaega o le la, o lona uiga, ia faateleina. le malosi ole la;
Lona lua, faʻateleina le gafatia o le maa, ona o le malosi o le la e le o se faʻaauau ma tumau le malosi o le tuʻuina atu o le eletise, ona manaʻomia lea o se masini teu oloa e teu ai le eletise, ona i ai lea i se auala mautu ma gafataulimaina.
O le vaega lona tolu e mai le vaaiga faʻapitoa, o lona uiga, e ala i auala faʻapitoa e ausia ai le faʻatonutonuina o le mana atamai, faʻamasinoga atamai o tulaga o le tau talu ai nei, fuafuaga talafeagai o le mana faʻamalolo.
O loʻo i luga i luga o le faʻalauteleina o le faʻaogaina o moli auala o le la i aso timuga mo tagata uma e faʻasoa iinei, o le taimi nei o le tekinolosi atamai ua matua matutua, faʻatautaia le atamai o moli auala o le la, e tusa ai ma le tau, taimi moli, malosi maa totoe, atamai. fesuiaiga o le malosi o le malamalama, faʻateleina le faʻaogaina o aso timu, e mafai ona faʻaleleia atili le saogalemu o le auala i le leaga o le tau, o le tulaga mataʻina o le tekinolosi e foia ai faʻafitauli faʻapitoa i le faʻaogaina o moli auala.


Taimi meli: Feb-16-2022